Підшипник кульковий SKF 629-ZZ (9*26*8)
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Підшипник кульковий CX 629-ZZ (9*26*8) Підшипник крем"яховий CX 629-2RS (9*26*8) Підшипник F29-RS (9*26*8)
Стан Новий
Сумісність Універсальний
Тип Кулькові
Діаметр внутрішній, мм 9 мм
Діаметр зовнішній, мм 26 мм
Ширина, мм 8 мм
Принцип роботи Підшипники кочення
Число рядів тіл кочення Однорядні
Матеріал Сталь
Кількість одиниць, шт 1
Країна реєстрації бренду Швеція
Країна-виробник товару Франція
Виробник SKF
Особливості 2Z (ZZ) – захисні шайби з двох сторін (металеві)
Підшипник кочення кульковий радіальний однорядний з двома захисними шайбами.
SKF 629-2Z
Підприємства фірми SKF розташовані у різних країнах (Італія, Франція, Болгарія та інші).
Тому країна-виробник у деяких випадках може відрізнятись від зазначеної в описі,
що ніяк не впливає на якість та технічні характеристики виробу.
• внутрішній діаметр – 9 мм
• зовнішній діаметр – 26 мм
• ширина – 8 мм
• 2Z (ZZ) – захисні шайби з двох сторін (металеві)
Підшипники кулькового типу є найпоширенішим типом підшипників та використовуються
для різного роду конструкцій, що обертаються. Цей підшипник складається з двох концентричних кілець.
(обойм) з канавками (доріжками), у яких переміщаються кулькові тіла кочення. Кульки укладені
у спеціальні вироби - сепаратори, які можуть бути штампованими, з механічною обробкою та
виготовленими з металу чи полімеру. Через точковий контакт із доріжками шарикопідшипники
мають невеликий момент тертя, тому їх часто використовують у вузлах, де потрібна висока швидкість
обертання.
Перевагами застосування цього типу підшипників можна назвати:
- Використання в конструкціях з високими швидкостями обертання
- невисокий рівень шуму під час роботи
- невеликий нагрівання
- мінімальне тертя
Причини виходу з ладу:
- Порушення експлуатаційних норм
- використання не відповідного мастила або змішування мастил
- неправильний монтаж
- перегрів виробу
У ситуації, коли кульковий підшипник SKF 629-2Z подає ознаки зношування або повністю виходить з
ладу, настійно рекомендуємо здійснювати його заміну, щоб уникнути несправності інших вузлів
та компонентів.