Пуско-захисне реле Р-4 укр. 1,5A
191 ₴ 238,75 ₴
-20%
Мін. сума замовлення 100 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
09.0215
Состояние
Новое
Терміни дії знижки
з 13.11.2024 по 27.11.2024
Опис
Стан: нове
Сумісність: Універсальне
Напруження і частота: 220 В. 50/60Hz
Розміри реле (Ш*Д*В): 38*53*35 мм.
Закріплення реле: 2 отвори ha 5 мм. (S міжособи=52 мм)
Сила тока: 1,5 A
Реле, з' єднання: 3 контакту (роз' єднання 23*36*11 мм) - з'єднання до компресору, 2 дроти - до ланцюга
Виробник: Україна
Особливості Пуско-захисні
Пуско-захист для холодильника, Р-4 укр. 1,5A.
Пускове і захисне реле постійно включені до робочого обмотування двигуна. Зазвичай вони є в одному корпусі.
Принцип роботи пуско-захисних релі:
Якщо увімкнено холодильник в мережу, робочий обмотування мотора, котушка пускового реле та ланцюга захисного реле
(вона знаходиться у замкнутому стані) - проходить великий струм короткого замикання (при цьому ротор не обертається).
Якоря пускового реле втягується в соленоїдну котушку і замикає контакти. Вмикається пускова обмотка - ротор починає розганятися.
Після розгонів струм у ланцюгу знижується. Якорь реле під своєю масою опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка вимикається.
Мотор продовжує обертатися з ввімкненою робочою та відключною пусковою обмоткою.
Водночас, коли вмикаємо холодильник в мережу, через біталічну пластину і нагрівальний елемент захисного реле проходить ток короткого замикання.
При запуску двигуна і нормальному розгону ротора пластина не нагрівається до такої міри, щоб її вигинав контакти.
Ланцюг залишається замкненим. Двигун працює.
Використовується в модлях:
Широкого застосування.
Сумісність: Універсальне
Напруження і частота: 220 В. 50/60Hz
Розміри реле (Ш*Д*В): 38*53*35 мм.
Закріплення реле: 2 отвори ha 5 мм. (S міжособи=52 мм)
Сила тока: 1,5 A
Реле, з' єднання: 3 контакту (роз' єднання 23*36*11 мм) - з'єднання до компресору, 2 дроти - до ланцюга
Виробник: Україна
Особливості Пуско-захисні
Пуско-захист для холодильника, Р-4 укр. 1,5A.
Пускове і захисне реле постійно включені до робочого обмотування двигуна. Зазвичай вони є в одному корпусі.
Принцип роботи пуско-захисних релі:
Якщо увімкнено холодильник в мережу, робочий обмотування мотора, котушка пускового реле та ланцюга захисного реле
(вона знаходиться у замкнутому стані) - проходить великий струм короткого замикання (при цьому ротор не обертається).
Якоря пускового реле втягується в соленоїдну котушку і замикає контакти. Вмикається пускова обмотка - ротор починає розганятися.
Після розгонів струм у ланцюгу знижується. Якорь реле під своєю масою опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка вимикається.
Мотор продовжує обертатися з ввімкненою робочою та відключною пусковою обмоткою.
Водночас, коли вмикаємо холодильник в мережу, через біталічну пластину і нагрівальний елемент захисного реле проходить ток короткого замикання.
При запуску двигуна і нормальному розгону ротора пластина не нагрівається до такої міри, щоб її вигинав контакти.
Ланцюг залишається замкненим. Двигун працює.
Використовується в модлях:
Широкого застосування.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну