Ремінь для швейної машини DST-383, 105 зубів (поліуретановий)
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Стан Новий
Сумісність Універсальний
Призначення Для швейної машини
Тип Ремені
Довжина (±3 мм) 383 мм (по зовнішній частині ременя)
Кількість зубів 105 (може відрізнятись як у меншу, так і в більшу сторону)
Ширина ременя (±0,2 мм) Клин 6-4 мм
Висота ременя (±0,2 мм) 4 мм
Висота зуба (±0,2 мм) 1,3 мм
Матеріал Поліуретан
Кількість одиниць, шт 1
Країна-виробник товару Китай
Додаткові характеристики Для приводу швейних машин і оверлоків. Профіль ременя - V-belt, DST (Double-sided timing), зубчастий клиновий, двосторонній, з круглим зубом
Ремінь для швейної машини зубчастий двосторонній DST-383
• профіль ременя - V-belt, DST (Double-sided timing), зубчастий клиновий, двосторонній, з круглим зубом
• матеріал - поліуретан
• довжина (±3 мм) - 383 мм (по зовнішній частині ременя)
• кількість зубів - 105 (може відрізнятись як у меншу, так і в більшу сторону)
• ширина ременя (±0,2 мм) - клин 6-4 мм
• висота ременя (±0,2 мм) - 4 мм
• висота зуба (±0,2 мм) - 1,3 мм
Ремінна передача - це кінематичний механізм, що передає енергію за допомогою гнучкого зв'язку і створюваної сили тертя (сили зачеплення - у зубчасто-ремінних передачах) між елементами. В стандартну конструкцію входять ремінь, ведучий і ведений шківи (або два вали зі шліцьовою насічкою).
Ремінь під натягом огинає обидва шківи (або вали), які розташовані на певній відстані один від одного.
У будь-якій ремінній передачі ремінь - це важлива складова. Ремені розрізняються за профілем, розмірами та матеріалами, що використовуються для їх виготовлення.
За формою профілю приводний ремінь буває:
- з плоским перетином
- з клиновим перетином (Z(0), A(А), B(Б), C(В), D(Г), E(Д); SPZ, SPA, SPB, SPC; 3L, 4L та ін.)
- з поліклиновим перетином (РН, РК, РJ, PL, РМ та ін.)
- з круглим перетином (пасики)
- із зубчастим зачепленням (XPZ, XPA, XPB, XPC; HTD, HTS, RPP, KC та ін.)
Ремінь - досить міцний виріб, але також схильний до зносу і виходу з ладу. Причинами можуть бути:
- невідповідність ременя шківу та навпаки
- знос за терміном використання
- недотримання норм експлуатації
- механічні пошкодження
При виході з ладу приводний ремінь замінюється на новий.