Крильчатка (робоче колесо) для насоса БЦН 1.6, d=130 мм, плоска з гайкою
Крильчатка (робоче колесо) для насоса БЦН 1.6, d=130 мм, плоска з гайкою
260 ₴ 325 ₴
-20%
Мін. сума замовлення 100 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
03.0034
Состояние
Новое
Терміни дії знижки
з 27.11.2024 по 11.12.2024
Опис
Коди заміни:
БЦН Крильчатка (робоче колесо) для насоса БЦН 1.2, d130, плоска з гайкою
Стан: нове
Діаметр, спільний ($2 мм): 130 мм.
Висота, загальна ($1 мм): 35 мм.
Товщина робочого колеса: 12 мм.
Діаметр основи: 22 мм.
Висота основи: 4 мм.
Діаметр шейки (внутрішній/ проявний): 34/39 мм.
Діаметр монтажного отвору: 12 мм.
Висота шейки: 10 мм.
Кількість лопань: 6 шт.
Вид приземлення: Виверження з різьбленням М10
Типи робочих коліс: закрите
Матеріал: Сплав алюмінію
Виробник: Україна
Особливості з різьбленням
Під сальник 301-12 мм.
Робоче колесо (крильчатка) є головним трудівником насосу.
Задачі робочого колеса (кривчатки) є перетворення обертової енергії,
отриманого від двигуна, в енергію потоку води. Разом з рухомою ґанком, вона рухається і вбирає рідину, що в ній, і на неї починає впливати центризмінна сила.
Така сила відштовхує рідину від центру крилець до її країв. Внаслідок цього утворюється розрідження, що сприяє всмоктуванню рідини
через всмоктальний патрубок пристрою. Коли рідина досягає периферії крильчатки, вона виходить у напірний патрубок.
Використовується в модлях:
БЦН
БЦН Крильчатка (робоче колесо) для насоса БЦН 1.2, d130, плоска з гайкою
Стан: нове
Діаметр, спільний ($2 мм): 130 мм.
Висота, загальна ($1 мм): 35 мм.
Товщина робочого колеса: 12 мм.
Діаметр основи: 22 мм.
Висота основи: 4 мм.
Діаметр шейки (внутрішній/ проявний): 34/39 мм.
Діаметр монтажного отвору: 12 мм.
Висота шейки: 10 мм.
Кількість лопань: 6 шт.
Вид приземлення: Виверження з різьбленням М10
Типи робочих коліс: закрите
Матеріал: Сплав алюмінію
Виробник: Україна
Особливості з різьбленням
Під сальник 301-12 мм.
Робоче колесо (крильчатка) є головним трудівником насосу.
Задачі робочого колеса (кривчатки) є перетворення обертової енергії,
отриманого від двигуна, в енергію потоку води. Разом з рухомою ґанком, вона рухається і вбирає рідину, що в ній, і на неї починає впливати центризмінна сила.
Така сила відштовхує рідину від центру крилець до її країв. Внаслідок цього утворюється розрідження, що сприяє всмоктуванню рідини
через всмоктальний патрубок пристрою. Коли рідина досягає периферії крильчатки, вона виходить у напірний патрубок.
Використовується в модлях:
БЦН
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну