Підшипник кулькової NSK 6203-DUCM (2RS) (17*40*12)
Підшипник кулькової NSK 6203-DUCM (2RS) (17*40*12)
117 ₴ 146,25 ₴
-20%
Мін. сума замовлення 100 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
06.NSK6203DU
Виробник
NSK
Терміни дії знижки
з 13.11.2024 по 27.11.2024
Опис
Коди заміни:
Підшипник SKF 6203-ZZ (17*40*40*12) Підшипник кулькової CX 6203-ZZ (17*40*12) Підшипник кульки CX 6203-2RS (17*40*12) Підшипник F&D 6203-RS (17*40*12) Підшипник FAG 6203-RS (17*40*12)
Стан: нове
Сумісність: Універсальний
Тип: Кульковий
Діаметр внутрішній, мм: 17 мм
Діаметр зовнішнього, мм: 40 мм
Ширина, мм: 12 мм
Принцип роботи: Підшипники гойдання
Кількість рядів тіл гойдання: Однорядні
Матеріал: Стала
Кількість одиниць, шт: 1
Країна-вивідувач товару: Японія
Виробник: NSK
Особливості: DDU (2RS) - підшипник з обох боків ущільненням, CM - радіальний зазор для радіальних підшипників з зменшеним діапазоном радіального зазору в рамках « ненормального класу зазору »
Підшипник гойдання кульковий радіальний однорядний з двостороннім захистом і ущільненням з
гуми або пластмаси NSK 6203-DUCM (180203, CX 6203-2RS)
• внутрішній діаметр - 17 мм
• зовнішній діаметр - 40 мм
• ширина - 12 мм
• DDU (2RS) - підшипник з обох боків
• CM - радіальний зазор для радіальних підшипників з зменшеним діапазоном
Радіальний зазор в рамках "нормального" класу зазора, низький рівень шуму
Підшипки кулькового типу є найпоширенішим типом підшипників і використовуються
для різних типів обертових конструкцій. Підшипник складається з двох концентричних кілець
(обійм) з канавками (дорожками) в яких переміщаються кулькиві тіла гойдання. Шарики ув' язнені
в спеціальні вироби - сепаратори, які можуть бути штамповані, з механічною обробкою і
Виготовлені з металу або полімера. Через точковий контакт з доріжками кульки підшипники
має невеликий момент тертя, тому їх часто використовують у вузлах, де потрібна висока швидкість
обертання.
Перевага застосування цього типу підшипників є такою:
- Використання в конструкціях з високими швидкостями обертання
- Низький рівень шуму при роботі
- невеликий нагрів.
- мінімальне тертя
Причини виходу з ладу:
- порушення експлуатаційних норм
- Використання не відповідає смазці або змішування смазок
- неправильний монтаж
- Перегрівши виріб
В ситуації, коли підшипник NSK 6203-DUCM подає ознаки зносу або повністю
виходить з ладу, рекомендується застосовувати його заміну, щоб уникнути несправності
інших вузлів і компонентів.
Використовується в модлях:
Широке застосування
Підшипник SKF 6203-ZZ (17*40*40*12) Підшипник кулькової CX 6203-ZZ (17*40*12) Підшипник кульки CX 6203-2RS (17*40*12) Підшипник F&D 6203-RS (17*40*12) Підшипник FAG 6203-RS (17*40*12)
Стан: нове
Сумісність: Універсальний
Тип: Кульковий
Діаметр внутрішній, мм: 17 мм
Діаметр зовнішнього, мм: 40 мм
Ширина, мм: 12 мм
Принцип роботи: Підшипники гойдання
Кількість рядів тіл гойдання: Однорядні
Матеріал: Стала
Кількість одиниць, шт: 1
Країна-вивідувач товару: Японія
Виробник: NSK
Особливості: DDU (2RS) - підшипник з обох боків ущільненням, CM - радіальний зазор для радіальних підшипників з зменшеним діапазоном радіального зазору в рамках « ненормального класу зазору »
Підшипник гойдання кульковий радіальний однорядний з двостороннім захистом і ущільненням з
гуми або пластмаси NSK 6203-DUCM (180203, CX 6203-2RS)
• внутрішній діаметр - 17 мм
• зовнішній діаметр - 40 мм
• ширина - 12 мм
• DDU (2RS) - підшипник з обох боків
• CM - радіальний зазор для радіальних підшипників з зменшеним діапазоном
Радіальний зазор в рамках "нормального" класу зазора, низький рівень шуму
Підшипки кулькового типу є найпоширенішим типом підшипників і використовуються
для різних типів обертових конструкцій. Підшипник складається з двох концентричних кілець
(обійм) з канавками (дорожками) в яких переміщаються кулькиві тіла гойдання. Шарики ув' язнені
в спеціальні вироби - сепаратори, які можуть бути штамповані, з механічною обробкою і
Виготовлені з металу або полімера. Через точковий контакт з доріжками кульки підшипники
має невеликий момент тертя, тому їх часто використовують у вузлах, де потрібна висока швидкість
обертання.
Перевага застосування цього типу підшипників є такою:
- Використання в конструкціях з високими швидкостями обертання
- Низький рівень шуму при роботі
- невеликий нагрів.
- мінімальне тертя
Причини виходу з ладу:
- порушення експлуатаційних норм
- Використання не відповідає смазці або змішування смазок
- неправильний монтаж
- Перегрівши виріб
В ситуації, коли підшипник NSK 6203-DUCM подає ознаки зносу або повністю
виходить з ладу, рекомендується застосовувати його заміну, щоб уникнути несправності
інших вузлів і компонентів.
Використовується в модлях:
Широке застосування
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну