Пуско-захисне реле для холодильника Danfoss 103N0016, 3+1 контакт
Пуско-захисне реле для холодильника Danfoss 103N0016, 3+1 контакт
125 ₴ 156,25 ₴
-20%
Мін. сума замовлення 100 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
09.103N0016
Терміни дії знижки
з 27.11.2024 по 11.12.2024
Опис
Стан: нове
Сумісність: Універсальне
Призначення: для холодильників
Тип: Реле
Напруження і частота: ~220 В, 50-60 Гц
З' єднання в ланцюг: Клемми 6,3 мм
З' єднання з компресором: 3 контакти
Габарити (ШхГ): 28x38x49 мм
Кількість одиниць, шт: 1
Країна-вивідувач товару: Китай
Додаткові характеристики: Маркування - 103N 0016. Позісторне реле
Пуско-захист для холодильника 103N0016
• напруга і частота - ~220 В, 50-60 Гц
• З’ єднання з компресором - 3 контакти
• габарити (ВШХГ) - 28х38x49 мм
Пускове і захисне реле паралельно з’єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони
Знайдені в одному корпусі.
Принцип роботи деяких видів пуско-захисних реле:
1. Індукційна реле (соленоїдна котушка)
Коли ввімкнений холодильник у мережу з обмотування двигуна, котушка пускового реле та ланцюга
Захисний рель (цеп’ я) проходить у замкненому стані - великий струм короткого замикання
(При цьому ротор не обертається). Якорі пускового ляле втягується в соленоїдну котушку і замикає
контакти. Вмикає пускову обмотку. Ротор починає розганятися. У результаті розгону струм у ланцюгу
Під своєю масою реле опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка
відключається. Мотор продовжує обертатися з увімкненою робочою та від’єднаною пусковою обмоткою.
Водночас, коли вмикаємо холодильник в мережу через біметалічну пластину і нагрівальний
Щільність захисного реле проходить коротким замиканням. При запуску двигуна і нормальному
Тоді ротора пластини не нагрівається до такої міри, щоб її згинав контакти. Цепь
залишається замкнутою. Двигун працює.
2) Позісторне реле (працює трохи іншим чином)
Всередині реле знаходиться позистор (таблетка), який пропускає струм тільки в холодному
може бути, тому що має позитивний температурний коефіцієнт опору. Він
Послідовно з' єднано зі стартовим обмотуванням. Опір під час нагріття
Збільшує, його діяльність зникає і допоміжна обмотка блокується. Позистор
знаходиться у закритому стані доти, доки працює електровиштовхувач і охолоджується
Тільки тоді, коли припиняється подача живлення на двигун.
3. Друга частина пуско-захисного релі (виконує захисну функцію)
В основі такого реле лежить використання біметалічної пластини, яка при нагріві розмикає
контакти ланцюга двигуна, перериваючи постачання живлення на нього. Часто це стається, коли двигун
Перегрівається через надмірний вантаж або виходу з ладу обмоток.
Підсумовуючи це, ми можемо зробити висновок, що Пуско-захистний пристрій в побутовій та промисловій техніці
відіграє важливу роль, забезпечуючи запуск потужних двигунів у однофазній мережі і охороняючи їх від
Перегріва.
Використовується в модлях:
Широке застосування
Сумісність: Універсальне
Призначення: для холодильників
Тип: Реле
Напруження і частота: ~220 В, 50-60 Гц
З' єднання в ланцюг: Клемми 6,3 мм
З' єднання з компресором: 3 контакти
Габарити (ШхГ): 28x38x49 мм
Кількість одиниць, шт: 1
Країна-вивідувач товару: Китай
Додаткові характеристики: Маркування - 103N 0016. Позісторне реле
Пуско-захист для холодильника 103N0016
• напруга і частота - ~220 В, 50-60 Гц
• З’ єднання з компресором - 3 контакти
• габарити (ВШХГ) - 28х38x49 мм
Пускове і захисне реле паралельно з’єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони
Знайдені в одному корпусі.
Принцип роботи деяких видів пуско-захисних реле:
1. Індукційна реле (соленоїдна котушка)
Коли ввімкнений холодильник у мережу з обмотування двигуна, котушка пускового реле та ланцюга
Захисний рель (цеп’ я) проходить у замкненому стані - великий струм короткого замикання
(При цьому ротор не обертається). Якорі пускового ляле втягується в соленоїдну котушку і замикає
контакти. Вмикає пускову обмотку. Ротор починає розганятися. У результаті розгону струм у ланцюгу
Під своєю масою реле опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка
відключається. Мотор продовжує обертатися з увімкненою робочою та від’єднаною пусковою обмоткою.
Водночас, коли вмикаємо холодильник в мережу через біметалічну пластину і нагрівальний
Щільність захисного реле проходить коротким замиканням. При запуску двигуна і нормальному
Тоді ротора пластини не нагрівається до такої міри, щоб її згинав контакти. Цепь
залишається замкнутою. Двигун працює.
2) Позісторне реле (працює трохи іншим чином)
Всередині реле знаходиться позистор (таблетка), який пропускає струм тільки в холодному
може бути, тому що має позитивний температурний коефіцієнт опору. Він
Послідовно з' єднано зі стартовим обмотуванням. Опір під час нагріття
Збільшує, його діяльність зникає і допоміжна обмотка блокується. Позистор
знаходиться у закритому стані доти, доки працює електровиштовхувач і охолоджується
Тільки тоді, коли припиняється подача живлення на двигун.
3. Друга частина пуско-захисного релі (виконує захисну функцію)
В основі такого реле лежить використання біметалічної пластини, яка при нагріві розмикає
контакти ланцюга двигуна, перериваючи постачання живлення на нього. Часто це стається, коли двигун
Перегрівається через надмірний вантаж або виходу з ладу обмоток.
Підсумовуючи це, ми можемо зробити висновок, що Пуско-захистний пристрій в побутовій та промисловій техніці
відіграє важливу роль, забезпечуючи запуск потужних двигунів у однофазній мережі і охороняючи їх від
Перегріва.
Використовується в модлях:
Широке застосування
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну