Ремінь SPZ (У0) 1018
143 ₴ 178,75 ₴
-20%
Мін. сума замовлення 100 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Код товару
16.0425_2
Терміни дії знижки
з 13.11.2024 по 27.11.2024
Опис
Стан: Новий
Сумісність: Універсальний
Призначення: Для приводів верстатів, мотоблоків та іншого обладнання
Тип: Ремені
Вид профилю: SPZ
Довжина кола: 1018 мм (40,1 дюйма)
Ширина по верху/по корду/по основі (±5 %): 9,7/8,5/4 мм
Висота перетину (±5 %): 8 мм
Кут клину: 40°
Комплектація: Ремінь - 1 шт.
Країна-виробник товару: Індія
Додатково: Виробник може відрізнятися, що жодним чином не позначається на функціональності, характеристиках і якості ременя
Додаткові характеристики: SPZ - ремінь із вузьким і високим клиноподібним профілем (з кордшнуром, тканинним каркасом тощо). Посилений варіант класичного профілю Z. Для приводів, які працюють під високим навантаженням
Ремінь клиновий SPZ (У0) 1018
УВАГА!
Виробник ременя може відрізнятися, що ніяк не позначається на функціональності, характеристиках і
якості виробу.
• вузькопрофільний
• ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) - 9,7/8,5/4 мм
• висота перетину (±5 %) - 8 мм
• довжина по розрахунковій (нейтральній) лінії, по корду - 1018 мм (залежно від виробника та системи
стандарту довжина може вказуватися по внутрішній частині ременя)
• кут клина - 40°
Ремінна передача - це кінематичний механізм, що передає енергію за допомогою гнучкого зв'язку і
створюваної сили тертя (сили зачеплення - у зубчасто-ремінних передачах) між елементами. В
стандартну конструкцію входять ремінь, ведучий і ведений шківи (або два вали зі шліцьовою насічкою).
Ремінь під натягом огинає обидва шківи (або вали), які розташовані на певній відстані один від одного.
У будь-якій ремінній передачі ремінь - це важлива складова. Ремені розрізняються за профілем,
розмірами та матеріалами, що використовуються для їх виготовлення.
За формою профілю приводний ремінь буває:
- з плоским перетином
- з клиновим перетином (Z(0), A(А), B(Б), C(В), D(Г), E(Д); SPZ, SPA, SPB, SPC; 3L, 4L)
- з поліклиновим перетином (РН, РК, РJ, PL, РМ)
- з круглим перетином (пасики)
- із зубчастим зачепленням (XPZ, XPA, XPB, XPC)
Ремінь - досить міцний виріб, але також схильний до зносу і виходу з ладу. Причинами можуть бути:
- невідповідність ременя шківу та навпаки
- знос за терміном використання
- недотримання норм експлуатації
- механічні пошкодження
При виході з ладу приводний ремінь замінюється на новий.
Моделі:
Широкого застосування
Сумісність: Універсальний
Призначення: Для приводів верстатів, мотоблоків та іншого обладнання
Тип: Ремені
Вид профилю: SPZ
Довжина кола: 1018 мм (40,1 дюйма)
Ширина по верху/по корду/по основі (±5 %): 9,7/8,5/4 мм
Висота перетину (±5 %): 8 мм
Кут клину: 40°
Комплектація: Ремінь - 1 шт.
Країна-виробник товару: Індія
Додатково: Виробник може відрізнятися, що жодним чином не позначається на функціональності, характеристиках і якості ременя
Додаткові характеристики: SPZ - ремінь із вузьким і високим клиноподібним профілем (з кордшнуром, тканинним каркасом тощо). Посилений варіант класичного профілю Z. Для приводів, які працюють під високим навантаженням
Ремінь клиновий SPZ (У0) 1018
УВАГА!
Виробник ременя може відрізнятися, що ніяк не позначається на функціональності, характеристиках і
якості виробу.
• вузькопрофільний
• ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) - 9,7/8,5/4 мм
• висота перетину (±5 %) - 8 мм
• довжина по розрахунковій (нейтральній) лінії, по корду - 1018 мм (залежно від виробника та системи
стандарту довжина може вказуватися по внутрішній частині ременя)
• кут клина - 40°
Ремінна передача - це кінематичний механізм, що передає енергію за допомогою гнучкого зв'язку і
створюваної сили тертя (сили зачеплення - у зубчасто-ремінних передачах) між елементами. В
стандартну конструкцію входять ремінь, ведучий і ведений шківи (або два вали зі шліцьовою насічкою).
Ремінь під натягом огинає обидва шківи (або вали), які розташовані на певній відстані один від одного.
У будь-якій ремінній передачі ремінь - це важлива складова. Ремені розрізняються за профілем,
розмірами та матеріалами, що використовуються для їх виготовлення.
За формою профілю приводний ремінь буває:
- з плоским перетином
- з клиновим перетином (Z(0), A(А), B(Б), C(В), D(Г), E(Д); SPZ, SPA, SPB, SPC; 3L, 4L)
- з поліклиновим перетином (РН, РК, РJ, PL, РМ)
- з круглим перетином (пасики)
- із зубчастим зачепленням (XPZ, XPA, XPB, XPC)
Ремінь - досить міцний виріб, але також схильний до зносу і виходу з ладу. Причинами можуть бути:
- невідповідність ременя шківу та навпаки
- знос за терміном використання
- недотримання норм експлуатації
- механічні пошкодження
При виході з ладу приводний ремінь замінюється на новий.
Моделі:
Широкого застосування
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну