Пуско-захисне реле для холодильника B100-120A, PL9

Пуско-захисне реле для холодильника B100-120A, PL9

Пуско-захисне реле для холодильника B100-120A, PL9 від компанії Запчастини РК побут - фото 1
111 ₴ 138,75 ₴
-20%
Мін. сума замовлення 100 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
09.B100-120_PL9
Терміни дії знижки
з 15.10.2024 по 29.10.2024

Опис

Стан: Новий
Сумісність: Універсальне
Призначення: Для холодильників
Тип: Реле
Напруга і частота: ~220 В, 50-60 Гц
Підключення струмового реле: Клема 6,3 мм (контакт 1), клемник на проводі (контакт 3 - до компресора), клема 2,6 мм (контакт 2)
Підключення позисторного реле: 4 клеми 6,3 мм, 2 круглі контакти типу "мама" (до компресора)
Габарити загальні (±1 мм): 26х28 мм (струмове реле), 33х30х22 мм (позиторне реле)
Країна-виробник товару: Китай
Додаткові характеристики: Маркування на виробі B100-120A FN91 1/4HP

 Пуско-захисне реле для холодильника B100-120A, PL9

• підключення струмового реле - клема 6,3 мм (контакт 1), клемник на проводі (контакт 3 - до компресора),
клема 2,6 мм (контакт 2)
• підключення позисторного реле - 4 клеми 6,3 мм, 2 круглі контакти типу "мама" (до компресора)

Пускове і захисне реле послідовно з'єднані з робочою обмоткою двигуна. Зазвичай вони поєднані в одному
корпусі.

Принцип роботи пуско-захисних реле:

1. Індукційне реле (з соленоїдною котушкою)

При ввімкненні холодильника в мережу по робочій обмотці двигуна, котушці пускового реле і ланцюгу
захисного реле (ланцюг знаходиться в замкнутому стані) - проходить великий струм короткого замикання
(при цьому ротор не обертається). Якір пускового реле втягується в соленоїдну котушку і замикає контакти.
Вмикається пускова обмотка. Ротор починає розганятися. Внаслідок розгону струм у ланцюгу зменшується,
якір реле під своєю масою опускається і розмикає контакти. Пускова обмотка відключається. Мотор
продовжує обертання з увімкненою робочою і вимкненою пусковою обмоткою. Водночас при ввімкненні
техніки в мережу через біметалічну пластину і нагрівальний елемент захисного реле проходить струм
короткого замикання. При запуску двигуна і нормальному розгоні ротора пластина не нагрівається до такої
міри, щоб її вигин розімкнув контакти. Ланцюг залишається замкнутим. Двигун працює.

2. Позисторне реле (таблетка)

Всередині корпусу реле знаходиться позистор (таблетка), який пропускає струм тільки в холодному стані,
оскільки має позитивний температурний коефіцієнт опору. Він послідовно з'єднаний зі стартовою обмоткою.
При нагріванні позистора опір збільшується, його провідність зникає і допоміжна обмотка блокується.
Позистор знаходиться в закритому стані до тих пір, поки працює електродвигун, і остигати починає тільки
тоді, коли припиняється подача живлення на двигун.

3. Друга частина пуско-захисного реле (виконує захисну функцію)

В основі такого реле лежить використання біметалевої пластини, яка при нагріванні розмикає контакти
ланцюга двигуна, перериваючи подачу живлення на нього. Часто це відбувається, коли двигун
перегрівається через надмірні навантаження або вихід з ладу обмоток.

Підвівши підсумок, можна з певністю сказати, що пуско-захисний пристрій у побутовій та промисловій техніці
відіграє важливу роль, забезпечуючи запуск потужних двигунів в однофазній мережі і оберігаючи їх від
перегріву. 

Моделі:
Широкого застосування