Ремінь Z (0) 1250
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Сумісність Універсальний
Призначення Для приводів верстатів, мотоблоків та іншого обладнання
Тип Ремені
Вид профилю Z
Довжина кола 1250 мм (49,2 дюйма)
Ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) 10/8,5/6,1 мм
Висота перетину (±5 %) 6 мм
Кут клину 40°
Комплектація Ремінь - 1 шт.
Країна-виробник товару Китай
Додатково Виробник може відрізнятися, що жодним чином не позначається на функціональності, характеристиках і якості ременя
Додаткові характеристики Z - ремінь із клиноподібним профілем (з кордшнуром, тканинним каркасом тощо). Використовується в двигунах транспортних засобів, сільськогосподарській техніці, приводах промисл. і побутового обладнання
Ремінь клиновий Z (0) 1250
УВАГА!
Виробник ременя може відрізнятися, що ніяк не позначається на функціональності, характеристиках і
якості виробу.
• ширина по верху/по корду/по основі (±5 %) - 10/8,5/6,1 мм
• висота перетину (±5 %) - 6 мм
• довжина по розрахунковій (нейтральній) лінії, по корду - 1250 мм (залежно від виробника та системи стандарту довжина може вказуватися по внутрішній частині ременя)
• кут клина - 40°
Ремінна передача - це кінематичний механізм, що передає енергію за допомогою гнучкого зв'язку і створюваної сили тертя (сили зачеплення - у зубчасто-ремінних передачах) між елементами. В стандартну конструкцію входять ремінь, ведучий і ведений шківи (або два вали зі шліцьовою насічкою).
Ремінь під натягом огинає обидва шківи (або вали), які розташовані на певній відстані один від одного.
У будь-якій ремінній передачі ремінь - це важлива складова. Ремені розрізняються за профілем, розмірами та матеріалами, що використовуються для їх виготовлення.
За формою профілю приводний ремінь буває:
- з плоским перетином
- з клиновим перетином (Z(0), A(А), B(Б), C(В), D(Г), E(Д); SPZ, SPA, SPB, SPC; 3L, 4L)
- з поліклиновим перетином (РН, РК, РJ, PL, РМ)
- з круглим перетином (пасики)
- із зубчастим зачепленням (XPZ, XPA, XPB, XPC)
Ремінь - досить міцний виріб, але також схильний до зносу і виходу з ладу. Причинами можуть бути:
- невідповідність ременя шківу та навпаки
- знос за терміном використання
- недотримання норм експлуатації
- механічні пошкодження
При виході з ладу приводний ремінь замінюється на новий.
Широкого застосування